A Magyar Röplabda Szövetség elnökségének döntése értelmében új pozíciót hoznak létre az MRSZ-ben, amelyet pályázat útján lehet betölteni. A részletekről az alábbiakban olvashatnak.
Játékvezető Bizottsági titkár – közreműködő küldő munkatársra vonatkozó kritériumok
- A munkakör betöltéséhez szükséges végzettség, készségek, kompetenciák, egyéb elvárások:
- középfokú végzettség
- gyakorlott felhasználó szintű mobileszközök (okostelefon, tablet) ismerete
- MS Office programok (Word, Excel, Outlook, Internet) magas szintű felhasználói ismerete
- magas szintű szabálykövetés, alapos, precíz munkavégzés
- csapatmunkában való jó együttműködési készség
- önálló munkavégzés
- szervezőkészség
- kizáró feltétel az aktív röplabda játékvezetői tevékenység, a pályázónak nem lehet élő keretszerződése az MRSZ-szel
- A kiválasztás során előnyt jelentő szempontok:
- életkor: minimum 26 év
- angol nyelvtudás
- B kategóriás jogosítvány
- előismeret röplabda sportágban, tapasztalat röplabda játék területén
- játékvezetői képzettség
- kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
- jó konfliktuskezelő képesség, türelem, empátia
- jó problémamegoldó képesség
- jó kombinációs képesség
- kiegyensúlyozottság
- A Játékvezető Bizottsági titkár – közreműködő küldő munkatárs feladatai:
- levelezések kezelése, továbbítása a megfelelő kollégák részére
- telefonon vagy e-mailben érkező kérések, problémák kezelése
- közreműködők tájékoztatása, segítése a Backoffice rendszer használatában
- kapcsolattartás a szakbizottságokkal
- rendezvények, képzések szervezése irodában és külső helyszínen
- képzéseken való részvétel
- adatszolgáltatás a vezetőség felé a rendszerből nyert adatok alapján
- JB ülések jegyzőkönyveinek, határozatainak elkészítése, nyilvántartása, iktatása
- a bajnokság teljeskörű játékvezető küldéseinek elkészítése és technikai lebonyolítása szakmai felügyelet mellett a Backoffice rendszerben
- kapcsolattartás közreműködőkkel, tagszervezetekkel
- időszakonként szakmai beszámoló összeállítása a JB titkári feladatok ellátásáról
- egyéb adminisztrációs feladatok ellátása és
- egyéb időszakos koordinációs és szervezési feladatok, melyekre a főtitkár és az általa megbízott személyek utasítást adnak
Munkavállaló hatásköre:
Közreműködőkkel és tagszervezetekkel való kapcsolattartás, információnyújtás, közreműködő küldések végrehajtása
Felelősség:
Felelős az általa vezetett nyilvántartások, beszámolók, jegyzőkönyvek pontosságáért, az általa írt levelek, emailek tartalmi valóságáért, formai megjelenéséért, kötelező formai elemek használatáért. Felelős a szövetségi adatbázisban végzett küldések pontosságáért, a közreműködői küldések során elvárható optimális és gazdaságossági szempontok figyelembevétele mellett.
Magatartási normák és személyes tulajdonságok:
Feladatok ellátása során követelmény az etikus magatartás, a precizitás, a magas szintű szabálykövetés, a csapatmunkában való jó együttműködési készség és az udvarias kommunikáció.
Jelentkezéshez szükséges dokumentumok:
A jelentkezéséhez a backoffice@hunvolley.hu e-mail címre az alábbi dokumentumokat kérjük megküldeni:
- önéletrajz
- motivációs levél
- a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget igazoló iratok másolatai
- fizetési igényt megjelölő kiegészítés
- aláírt adatkezelési nyilatkozat
Munkavégzés időtartama, helye: (iroda és alkalmanként külső helyszínen)
- heti 40 óra
- szükség szerint esti, hétvégi munkavégzés
Jelentkezési határidő 2019. szeptember 30.
Munkába állás dátuma: 2019. november 01.
Amit kínálunk:
- Stabil, megbízható munkáltatói háttér
- Kreatív, önálló munkavégzés
- Kézzelfogható célokért folytatott munka
- Fiatalos, dinamikus csapat