Marketing terv készül a röplabda hazai népszerűsítésére

A sportág és egyben a szövetség hazai ismertségének javítása érdekében branding és marketingkommunikációs tevékenység szakmai kimunkálását igen fontos feladatként határozta meg az augusztus 15-i elnökségi ülés.

A TAO révén beindult fejlődés és a röplabda értékeinek hatásos bemutatása a tovább lépés záloga a sportág számára, ezért az ülésen bemutatott terv mellé további ajánlatokat kérve fog partnert választani e speciális tevékenységhez az MRSZ. Ami biztos: logóját értékként kívánja tovább vinni a szövetség e területen is.

Hasonló okból kíván nagyobb figyelmet irányítani az MRSZ vezetése a sportág legkíválóbbjainak megismertetésére és a velük való törődésre. A sportág jövőjének fejlesztéséhez elengedhetetlen a röplabdás múlt ismerete. Hagyományőrző ad-hoc bizottság felállításáról született döntés, melyben helyet kapott Bánhegyiné Radó Lúcia, Király Zsolt, Nagy István, Nyári Virág és Podani István. Tevékenységük a tervek szerint felölelik az évfordulók, megemlékezések gondozását és a kiválóságokat tartalmazó adatbázis létrehozását és naprakészen tartását, melybe automatikusan bekerülnek az év játékosai, a nőknél legalább 100, a férfiaknál 50 válogatottsággal rendelkező sportolók, valamint az MRSZ hivatalos kitüntetéseinek birtokosai – életkortól függetlenül. E személyekről a legfontosabb információk felkerülnek a hunvolley.hu honlapra és meghívást fognak kapni a röplabdás eseményekre is.